piątek, 7 lipca 2017

Przyjaźń na odległość

Cześć wszystkim!

Dziś chciałabym poruszyć temat przyjaźni na odległość. Przyjaźń odgrywa bardzo ważną rolę w życiu człowieka. Każdy potrzebuje osoby, z którą mógłby się podzielić swoimi osiągnięciami lub porażkami. Chyba słyszeliście o IF- Internet Friends? Ostatnio dużo jest o tym w sieci i ludzie spamują wiadomościami w poszukiwaniu IF. Sama mam kilka przyjaciółek, które mieszkają daleko ode mnie. Mam dla Was kilka rad na to jak utrzymać internetową przyjaźń:

1. Kontakt
W tych czasach wystarczy mieć Facebooka, Instagrama i Snapchata, żeby wiedzieć kto, gdzie jest. Znajdźcie czas, żeby ze sobą porozmawiać. Pamiętajcie najważniejsze jest to, żeby mieć ze sobą kontakt! Możecie również wymieniać się SMS-ami.

2. Spotkania
Od czasu do czasu możecie również urządzać wspólne spotkania. Fajnie będzie się spotkać po długim czasie i wymienić informacjami. Czas, który spędzicie razem będzie niezapomniany!

3. Niespodzianki
Drugiej osobie na pewno będzie miło jeżeli będziecie wysyłać do niej listy! Trochę to stary zwyczaj, ale bardzo fajny. Jeżeli pierwszy sposób Was nie przekonuje to wysyłajcie sobie pocztówki z miejsc, które odwiedziliście. To też jest super sposób.

To były moje rady dla IF.

Może Wy też macie Internet Friend? Jeżeli tak, to możecie się podzielić swoimi radami na dole w komentarzach!

The Girl xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pomysły na wakacje

Hejka! :) Czy zdarzyło Wam się kiedyś nudzić w wakacje? Bo mi szczerze mówiąc nie jeden raz. Mam dla Was (znowu) kilka rad, jak przetrwać ...